4.2 Integratie vragen

Tijdens het integratie proces is het belangrijk om hoofd, hart en lijf op 1 lijn te krijgen. Jezelf de ruimte geven om te voelen en aanwezig te zijn in het lichaam, te bewegen en te rusten en jezelf scherpe vragen stellen zijn hele mooi tools om dit te doen. 

Onderstaande vragen zijn vragen die jij jezelf de aankomende dagen / weken (een energetische reis kan soms zelfs wel maanden of jaren doorwerken) mag stellen voor meer helderheid en richting. 

1. Wat was mijn intentie voor het veld van HOLY MONEY en of de energetische reis? Als je deze niet terug kan halen kan je eens invoelen op hoe jij je voelde voor de reis.
  2. Hoe gaat het met mij na de reis?
  3. Hoe denk ik nu over geld?
  4. Hoe voel ik mij nu over geld?
  5. Welke inzichten heb ik de afgelopen dagen mogen ontvangen rondom het thema geld?
  6. Hoeveel vertrouwen heeft de nieuwe jij nu over geld?
  7. Welk oud verhaal mag ik nog loslaten over geld?
  8. Is er nog iets in mij dat gehoord, gevoeld of gezien mag worden als het gaat over het oude en het nieuwe verhaal over geld?
  9. Hoe kan ik hier ruimte aan bieden?
  10. Heb ik hier hulp bij nodig?
  11. Waar ben ik op dit moment dankbaar voor?

Naast voelen, innerlijke observaties en rusten is het ook belangrijk om in beweging te komen.

1. Zijn er andere keuzes die ik mag maken als het gaat over geld?
  2. Wat voor actie wordt er van mij gevraagd de aankomende maand om mijn inzichten te verankeren in een nieuwe realiteit?

Inner Journey
Tijdens je integratieproces zit je in een fase van een oude realiteit (voordat je de holy money sessie hebt gevolgd) naar een nieuwe realiteit (in wat er vanaf nu komen gaat). Tijdens die transitie kan je te maken hebben met momenten van onrustige gevoelens. Als extra cadeautje heb ik een inner journey voor je toegevoegd die je helpt om tijdens de onrustige momenten weer terug te keren naar rust, waardoor je je sneller en rustiger door het integratieproces kan bewegen.